Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-18 14:46:28
na niekas nesako, kad atgal galios :)
Bet atsaukti bet kada gali lengvata, nesvarbu, kad pries tai tu buvai itarukes i savo planus, kad ji galios :)
Jei ziureti taip kaip apie dividendus - tai individualios imones pelnas ir yra kaip dividendai - tiesa jie gali buti ismoketi arba dar neismoketi. Bet inidividualioje imoneje jie vistiek bus kadanors savininkui ismoketi (o savininkas nesikeis) tai kodel nepaprasius jo dabar susimoketi sodrai? :)

T:)