Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis
Data: 2009-11-13 21:02:10
ash atsimokiau 4 metus filosofijos, tarp kuriu buvo 2 skirtingi kursai
religiju (religiju istorija, religiju filosofija) + gyvas galas
krikshchionishku filosofu - man idomu ar standartinis kunigelis gauna tiek
ivairiapusio ishsilavinimo shia tema - taigi jei musu kvalifikacijos nera
panashios (ash tiesa darbo patirties neturiu, na diskutavimas forumuose ir
knisimasis biblijoj nera darbas, tai hobis:), tai tikrai nera labai
skirtingos - taigi ar shu tokia "kvalifikacija", ash turiu teise tau pasakot
apie tai, apie ka tu esi shventai isitikines be visishkai jokiu pagrindu ar
zhiniu? =)