Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-13 16:01:00
na, korana teko skaityt ir niekur neuzhtikau jokiu draudimu, bet chia galiu klyst, nes skaichiau tik ishtraukas - deja kolkas neatsakei kurioje biblijos vietoje yra draudzhiama vartoti narkotikus?
Tiesa pasakius yra tik prieshingu vietu pradedant pradzhios knyga 1:12 ir tolyn. O shtai prieshingai, kad nuodeminga yra gert - tokiu vietu yra nemazhai, kad ir laishkas galantams 5:19-21. Tai shtai del to ash taves ir klausiu, gal ash kazhkaip ne visai taip biblija skaichiau, gal tu ja skaitei idemiau nei ash - taigi busiu dekingas jei uzhvesi ant kelio:)