Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-13 17:49:23
Jei kas ir feilina su loginiu mastymu, tai aš pirštais nerodysiu kas,
bet čia visi supranta.

p.s. jei tau vis vien neaišku, tai pridursiu, jog aš ne apie "žolę", o
apie "nuodėmės" savoką ir apie jos prasmingumą tiems, kas jokių religijų
neišpažįsta. Aš tave pagąsdinau Purpuriniu Drakonu, bet tau matau dzin
dėl to, visai neišsigandai, nes netiki juo, tai man lygiai taip pat dzin
į tavo kišamas "nuodėmes", nes man tai lygiai toks pats išmislas.
Gyvenime užtenka vadovautis universaliu etikos principu - nedaryk
kitiems to, ko nenorėtum, jog tau kiti darytų, ir gyvensi dorai be jokių
religijų pagalbos. Kiekvienas turi teisę tikėti kuo tik nori, tik
nereikia savo tikėjimo tiesų brukti per prievarta kitiems.