Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: lingus
Data: 2009-11-13 17:08:35
Na aš manau taip: jei vaikas gimė scientologų šeimoj tai jam galima
atleist, jis ne idiotas, jam tiesiog nepasisekė. Bet jeigu suaugęs
žmogus patiki, kad lordas Xenu gaudė ateivių sielas virš vulkanų
pastatęs soul-cacher'ius tai jau yra psichinė negalia... Kodėl visų
psichų dabar nepaleidus, jie juk irgi kažkuo tiki? Tik kažkaip kai tai
daro masės, pačios sustiprindamos savo deliuzijas tau atrodo normalu...
Svarbiausia, kad yra žmonės kurie naudojasi tokiais silpnapročiais, daro
verslą atiminėja iš jų pinigus ir laisvę...
Šiuolaikinė psichologija puikiai paaiškina šiuos žmonių poelgius.