Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: lingus
Data: 2009-11-13 16:38:35
O tu moki scientologu apeigas vest geriau už jų kunigus? Greičiausiai
ne, bet tikiuosi vis vien suvoki kokie jie ten idiotai? Ar ten irgi gėris?
Gal tegu tie kunigai toliau vykdo savo programą "No child's behind
left"... ir neaiškina kaip man vesti savo seksualinį gyvenimą ir
panašius dalykus apie kuriuos nieko nesupranta ar net turėtų būt nebandę...