Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-13 16:58:35
pala pala, jei ash mintinai moku dar vis keleta neries eilerashchiu, kelis mairionio ir bent kelis (bent po puse) Goethe's - tai ash esu gudresnis uzh ta kunigeli? Nes jis moka mintinai ishkales savo eilerashchius, ash moki kitus ir dar uzhsienio kalbom:). O beja liturgija atskaitychiau, matyt reiktu pasitreniruot, shiek tiek paskaityt, shi bei ta uzhsirashyt ant rankos (pirmam kartui), bet sunku nebutu, nes turiu durnas smegenis kurios labai gerai isimena eilerashchius ir panashius dalykus, taigi - tai atkalt mishias tikrai nera gudrumo pozhymis.
kas del:
"as laika taupydamas ir
nervus pasikonsultuosiu su kunigu (neuzilgo turetu pasisveciuot) kokiom tau
konkreciom citatom irodyt kad musu tikejimas narkotiku vartojima laiko
nuodeme"
3  pastebejimai:
- kuo kunigelio interpretacija yra aukshtesne uzh tavo, mano, ar dar kokio idioto?
- butinai pasiklausk, ir nusirashyk eilutes (ir geriausia biblijos leidimo metus, nes kaip zhinia su metais jinai vis pakoreaguojama:) - tik dar karta - man reikia eiluchiu, kurios draudzhia butent _narkomaninimasi_  =).
- Paskui pasiklausk kunigelio, kad papasakotu, ka biblija sako reikia daryt su vaikais, kurie neklauso tevu, ka reikia daryt su kitatikiais, ka reikia daryt su kitatikiu moterimis ir vaikais, taipogi pasiteirauk, kaip jis galvoja, ar kunigelis mikutavichius gali but danguje, jei jezus tiesiai yra pasakes, kad lengviau kupranugari prakisht pro adatos skyle, nei turchiui patekt i dangu.. ir kaip tada su vatikano turtais? negi jie nenori nei vienas i dangu? Dar pasiteirauk apie pozhiuri i homoseksualus, zhydus ir moteris. Ir pasiklausk jo atvirai, ar jis tikrai tiki pazhodzhiui visu tuo bulshitu? Jei ne, tai kur parashyta, gal kunigeliai turi kazhkokius dievulio atsiustus updeitus, i kuras dalis galima nebekreipt demesio, t.y. ar vis dar reikia zhudyt vaikus ir uzhmetyt akmenimis ar jau nebereikia?