Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-12 17:26:07
na, butu smagu minti baigt, bet
"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:hdh8hg$tgt$1@trimpas.omnitel.net...
> ne baznycia pripazinkim o tie kurie prisidenginejo baznycios vardu,

apie ka mes chia? apie inkvizicija? ash visgi toliau laikausi savo nuomones, kad priesh kazhka kliedint butu pravartu bent shiek tiek susipazhinti su istorija.

> kaip
> nera zmogaus be nuodemes

prashychiau apibrezhti shia fraze - nes ash pvz esu zhmogus be nuodemes - nei ash nei mano proteviai nevoge obuoliu ish jokiu mitiniu personazhu sodu, taigi ash kaipir neturiu pradines jos versijojs, kadangi, kaip zhinia, dievulio nera - taigi ash nepazheidzhiau jokiu neesamu personazhu istatymu - hence - ash, kaipir visa likusi protaujanti zhmonija esti be nuodemes

>taip nera ir religijos ar sistemos ar tautos svarbu
> tik tai ar turi drasos ir garbes pripazint tai.

chia tu mane ishmushei ish vezhiu - nera religijos sistemo ar tautos? A kur visi dingo? ir ka man reiktu pripazhint? Ash iki shiol matau parazituojanchias religijas, matau vienokias ar kitokias sistemas ir zhinau nemazhai tautu - prisipazhystu!