Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-13 15:31:46
o kadangi esi tinginys tai ziurek filma jutubej ten viskas paaiskinta apie
islama, nuorodas rasi keliais postais zemiau, jei noresi rasi ir nuorodas ir
i korano dali kurioje aiskiai parasyta kas jiem draudziama kas ne.
galeciau ir as paieskot bet kadangi px man tu ir tavo iskreiptu nuomoniu
pasaulis tai piskis pats, turiu siandien ir daugiau ka veikt nei kazka
irodinet veikejui paranojiskai nemegstanciam religiju ir kuris kaifa gaudo
pasityciodamas is ju.
ciau bambino