Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-13 16:17:08
pataisyk jei ash klystu, bet Meka yra sudaryta ish 90 suru ir tai _yra_ pirma dalis - paskaityt ash ji paskaitytsiu, tik niekaip neprisiverchiu nusipirkt gedos versto, bet iki to laiko - kaip ten su ta krikshchionybe? Kazhka minejai, kad joje yra nurodymu draudzhianchiu narkotikus, bet vis dar nepateiki kur. Jei reikia, ash tau galiu linka ir i onlainine biblija numest (tiesa tik senaji testamenta) lietuviu kalba duot, jei tiksliai neprisimeni, kurios eilutes esti tos, kuriomis tu vadovaujiesi.