Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-12 17:59:32
"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:hdh9v8$vn9$1@trimpas.omnitel.net...
> nipizdi zole rukei (pats pripazinai) nuodeme turi.

o chia pagal kuria religija nuodeme? Ash gal buvau trumpam atsivertes i induizma ir taip garbinau shyva, arba dalyvavau rastafarizmo atviram beta teste:)

> neprikukuosi
> esme tame kad nera nieko be savu +/- (ar tai visiskai idealaus) neskaitant
> zmogaus fantazijos vaisiu pvz. kaip dievas kurie gimsta patys zinom is kur
> ir reikia gerbt tuos kurie savo - pripazista nors ir perlipdami per save.

nematau nieko gerbtino religijoj - tai idomus, moksliniu atzhvilgiu, fenomenas, kaip zhmones stengesi suprast visata ikimoksliniais laikais - ar tu gerbi suaugusius zhmones, kurie tiki, kad yra kaledu senelis, arba shventai isitikine, kad nakti sedant ant tuliko ish ten gali ishlyst ranka ir itraukt tave i vidu? Ne? Kodel bet juk tai kazhkieno tikejimas, kuri reikia gerbti! Arba jei kas nors tiki, kad zhydai kalti del mitiniu personu nuzhudymu - o ar zhinai, kad popiezhas tik priesh man rods ~40 metu oficialiai _atleido_ zhydams uzh jezuso prishtyrinima ir nueme kolektyvine kalte:) Ash visai rimtai, kad ir kaip juokingai tai skambetu. Taigi ne, zhmoniu durnu isitikinmu neturinchiu visai jokio mokslinio pagrindo ash negerbiu, ir manau, kuo daugiau zhmoniu prades nebeapsikest su kazhkieno tikejimais ir isitikinimais, tuo mazhiau mes turesim kreivu istatymu, tuo bus geriau visiems!

> is mano poziurio kampo inkvizicija nelaikyciau baznycia ar tai jos dalim kad
> ir kaip jie save pristatinejo, realiai jie prisidenginejo baznycios vardu
> saviems reikalams

ish savo pozhiurio tu inkvizicija gali laikyt kad ir dantu fejom, bet tai nepakeichia fakto, kad tai buvo popiezhiaus ikurta ir palaiminta institucija karui su eretikais.

> ai bet juk tu kaip sakei SVENTASIS ka as cia tau aiskinsiu nes is tavo
> poziurio kampo niekada principas tavo neleis pripazint kad mazumele klydai

deja, ash visada pasiruoshes pripazhint kad esu neteisus, ar kad klydau, jei kita puse pateikia savo zhodzhius pagrindzhianchius validzhius irodymus, ar argumentuotai parodo kur ash klydau. Ash neesu prisirishes prie nuomones ir man nera tragedija ar asmeninis izheidimas pasakyt, kad klydau.