Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-12 17:35:04
nipizdi zole rukei (pats pripazinai) nuodeme turi. neprikukuosi
esme tame kad nera nieko be savu +/- (ar tai visiskai idealaus) neskaitant
zmogaus fantazijos vaisiu pvz. kaip dievas kurie gimsta patys zinom is kur
ir reikia gerbt tuos kurie savo - pripazista nors ir perlipdami per save.
is mano poziurio kampo inkvizicija nelaikyciau baznycia ar tai jos dalim kad
ir kaip jie save pristatinejo, realiai jie prisidenginejo baznycios vardu
saviems reikalams
ai bet juk tu kaip sakei SVENTASIS ka as cia tau aiskinsiu nes is tavo
poziurio kampo niekada principas tavo neleis pripazint kad mazumele klydai