Tema: Re: vat ir paaishkejo tiesa! [link]
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-13 12:39:12
skirtumas zinai kame ? o tame kad narkotika (ir sita) draudzia dauguma
religiju, kurios dabar gyvos ir gan placiai paplitusios pasaulyje, beje
ir....Lietuvos istatymai draudzia tai ir istatymiskai nuodeme. pafeilinai su
drakonu :DDD

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
PxYra wrote:
> nipizdi zole rukei (pats pripazinai) nuodeme turi. neprikukuosi

Nu tai blin, o tu pats žinai, jog turi labai rimtą itrasekmantiją?
Nežinai? Tai žinok, aš tave įspėjau. Tavęs ne karto nemačiau mūsų
Purpurinio Drakono šventykloje jamant akramentaciją, reiškia nusikaltai
prieš Purpurinį Drakoną ir po mirties būsi paskandintas koka kolos ir
slibino Gorynyčiaus išmatų kisieliuje. Aš tuo tikiu, tad nipizdi čia.

:-]

p.s. kai tu savosios religijos išmislus naudoji jos neišpažįstančių
žmonių poelgių apibūdinimams, tai tiems žmonėms tavo kalbos skamba
lygiai taip pat, kaip tau tai, ką aš parašiau aukščiau.