Tema: Re: kepimas ?emoje 65? temprerat?roje
Autorius: Audrys
Data: 2018-01-16 20:19:11
Apie mazejancia tvarka tikrai reglamentuota.

pvz.:
http://www.smlpc.lt/media/media/__LANKSTUKAS%20Maisto%20%C5%BEenklinimas%20teiginiai%202015.pdf
"3. SUDEDAMŲJŲ DALIŲ SĄRAŠAS
3.1. Į sudedamųjų dalių sąrašą įtraukiamos visos gamyboje naudotos maisto
produkto
sudedamosios dalys mažėjančia tvarka pagal kiekį. "

pvz
http://vmvt.lt/sites/default/files/fasuotu_maisto_produktu_zenklinimo_gaires_02-13_0.pdf
"Ar yra išimčių dėl sudedamųjų dalių nurodymo sudedamųjų dalių sąraše
mažėjančia pagal kiekį tvarka?" - reiskia, kad toks reikalavimas yra.

Taip kad isciulpi tu, o tvarka yra.

O gal nori paaiskint kad 40% sitie "druska, kmynai  (0,3%), rūgštingumą
reguliuojanti medžiaga E451, tirštikliai: E407,  E415, stabilizatorius E331,
dekstrozė, antioksidantas E301, kvapiosios medžiagos, konservantas E250."?

o kaip ten ,imbecile tu imbecile, tuos 40% sukisa - man giliai px.

"eSSas"  wrote in message news:p3lck7$f16$1@trimpas.omnitel.net...

On 16/01/2018 00:04, Audrys wrote:
> "Sudedamosios dalys:  Kiaulienos nugarinė (56%), vanduo, druska, kmynai
> (0,3%), rūgštingumą reguliuojanti medžiaga E451, tirštikliai: E407, E415,
> stabilizatorius E331, dekstrozė, antioksidantas E301, kvapiosios
> medžiagos, konservantas E250."
>
> tau kas imbecilui nepatiko?  Nerandi vandens skaiciaus? Tai, pisproti,
> dalys nurodomos mazejancia tvarka. Matai 0.3% kmynu? O dabar atspek kas
> sudaro liuto dali is nuo nugarines likusiu 44% - druska ar vanduo.

Durniau tu durniau. Mesoje 40% vandens norėdamas nesukiši - kambario
temperatūroje struktūra tiek daug neišlaikys.

Iš kur iščiulpta prielaida apie "mažėjančią tvarką"? Asmeniškai
sudarinėjai receptūrą?

S.