Tema: Re: kepimas žemoje 65? tempreratūroje
Autorius: Gipsas
Data: 2017-12-07 09:14:33
tejp...zr. mano zodi "geros"..jei turi gera flank'a ..kodel ne.,..:)
o siaip tai jau kazkada buvo diskusija apie tai kas yra plovas..taip...jo,
yra ivariausiu interpretaciju..nuo perliniu kruopu maisymo su vistiena
pridedant abrikosu..iki jautienos ar sovietinio obschepyto  "plovo" su
kiauliena...Taciau visi giliai suprantam, kad plovas tai yra ryziai +
aviena, bent jau tiek...tas pats ir su steiku..jei mastyti labai
primityviai..tai tiesiog apkeptas mesos gabalas