Tema: Re: kepimas žemoje 65? tempreratūroje
Autorius: Kesha
Data: 2017-12-07 11:13:03
Gipsas wrote :
> tejp...zr. mano zodi "geros"..jei turi gera flank'a ..kodel ne.,..:)
> o siaip tai jau kazkada buvo diskusija apie tai kas yra plovas..taip...jo,
> yra ivariausiu interpretaciju..nuo perliniu kruopu maisymo su vistiena
> pridedant abrikosu..iki jautienos ar sovietinio obschepyto  "plovo" su
> kiauliena...Taciau visi giliai suprantam, kad plovas tai yra ryziai + aviena,
> bent jau tiek...tas pats ir su steiku..jei mastyti labai primityviai..tai
> tiesiog apkeptas mesos gabalas

Nebūk jau toks kategoriškas, nes net ir plovo atveju, jų yra melejonai,
o ryžiai ir aviena, tai uzbekiško plovo variacija, nes yra dar Ferganos
ir t.t. ir t.p. nes plovas tai ryžiai plius kažkas, net rissoto ir tas
plovas :)
tas pats su šašlykais, nes nėra teisingiausio recepto, yra daug
variacijų, bet tarp jų būna ir konkrečių nusivažiavimų.
Mano galva jaučio išpjovą ar nugarinę kept 65C parą ir daugiau, o poto
su lietlempe apskrudint tai toks maisto gadinimas...
Tikslumas reikalingas konditerijoje (gal todėl nelabai ir mėgstu ją,
nes fantazija ten tik išvaizdoje).