Tema: Re: kepimas žemoje 65? tempreratūroje
Autorius: Gipsas
Data: 2017-12-07 11:45:59
ne, nesu kategoriskas...taciau rissoto ar paelja vadinti plovu butu vistiek
nekorektiska..nors ingridientuose yra ryziai (is esmes skiriasi gamybos
technologija, ir norimas gauti rezultatas), bet tai dar nesuteikia galimybes
juos vienodai vadinti..:)
jei taip mastysime, ir viska bandysime suvienodinti...tai isvis pasauly gal
liks tik 10 patiekalu ..:D
o del steiko kepimo para, tai sutinku..tai bus kazkas kitktas, bet ne
steikas...nors ka gali zinoti, gal tai pasirodys be galo skanus dalykas...:p
nepabandes negali zinoti