Tema: Re: Peiliai
Autorius: Kesha
Data: 2016-09-26 13:35:58
Kam man jas studijuot, jei aš ne vieną jau esu apčiupinėjęs ir
išbandęs, todėl ir turiu savo nuomonę, o šie fiskarai, tai galandinimo
imitavimas, tipo ratukai sukasi ir drožia ašmenis kažkiek ne išilgai, o
realiai su laiku "sutrupina" peilio ašmenis ir peilį eikia pergaląsti
normaliai, t.y. iš naujo suformuoti ašmenis, arba imti naują peilį...
Net ir susidrožus ratukams, "galandinimas" nelabai ten pasikeis pas jį.
Kirviams gal ir gerai...