Tema: Re: Peiliai
Autorius: Night
Data: 2016-09-08 08:56:22
Dėl galandimo ir ratuko tai suprantu, taip ir jaučiau. Bet va kur man juos
pagaląsti teisingai?

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message
Fiskaro ratukai skirti ne galandymui, o tik ašmenų pataisymui. Peilius
paprastai galandu kokius 2-4 kartus per metus, tarp galandymų naudoju
ratuką, pora kartų brūkšt ir peilis vėl jėga. Jei porą petų naudojai tik
ratuką, tai suvalgei visą galandymo kampą ir nieko kitaip nebus, kol
nepagalasi normaliai, tada vėl ir ratukas tiks kokius metus, tada vėl neši
galasti pas specus jei pats neturi galimybių. Taip tie peiliai tau tarnaus
dar ilgus metus.

P.S.  Pasakykit kur išmetate „atšipusius“ peilius? Eisiu susirinkti - pirkti
nereikės.