Tema: Re: Peiliai
Autorius: Audrius
Data: 2016-09-07 23:25:00
Fiskaro ratukai skirti ne galandymui, o tik ašmenų pataisymui. Peilius paprastai galandu kokius 2-4 kartus per metus, tarp galandymų naudoju ratuką, pora kartų brūkšt ir peilis vėl jėga. Jei porą petų naudojai tik ratuką, tai suvalgei visą galandymo kampą ir nieko kitaip nebus, kol nepagalasi normaliai, tada vėl ir ratukas tiks kokius metus, tada vėl neši galasti pas specus jei pats neturi galimybių. Taip tie peiliai tau tarnaus dar ilgus metus.

P.S.  Pasakykit kur išmetate „atšipusius“ peilius? Eisiu susirinkti - pirkti nereikės.