Tema: Re: Peiliai
Autorius: Kesha
Data: 2016-09-08 11:16:17
ratukų blogis ne kampe, o būtent galandinimo kryptyje, ji visiškai
neteisinga, nes galandinimas turi būti statmenas ašmens briaunai, o ne
išilgai jai.
galima pvz. peržiūrėti šio vyruko video:
https://www.youtube.com/channel/UCIVGmdrXpbHFUpsoz9bv2-Q
arba šito:
https://www.youtube.com/watch?v=J9XPELRRXT0
o va čia nelabai teisingai galanda (beje kiek mačiau daugelis virtuvės
šefų taip daro)
http://www.wikihow.com/Sharpen-a-Knife