Tema: Re: Peiliai
Autorius: karolis
Data: 2016-09-07 12:21:23
Nunesk tu ta fiskars peili pagalast tiem kas zino kaip galasti reikia ir
galesi vel toliau naudotis
Kitas variantas pirkt geresnius peilius, bet daugumai jau netiks tavo
galastuvas. Teks pirkt galastuva ir mokintis juo naudotis. Geresni peiliai
pas tuos kas prekiauja iranga restoranams, kad ir pas ta Baltic Decor, kalto
plieno. Virtuveje labai svarbu kad butu tau asmeniskai patogi rankena, tai
siulau pagal save ir rinktis, man pvz gumine rankena patinka.

"Night"  parašė naujienų news:nqogu1$9gi$1@trimpas.omnitel.net...

Galandu tuo fiskars galastuvu su ratukais. O "ne uz kosmosą" tai priklauso
nuo situacijos. Jei kažkas įtikintų, kad būna peilių kuriuos galėčiau
anūkams padovanoti, tai tos "kosmoso" ribos išsiplečia :)