Tema: Re: Peiliai
Autorius: karolis
Data: 2016-09-14 12:45:06
Nereiktu spangt nepabandzius ir nesuprantat kas tas yra. As maista gaminu
kas antra diena, ir man tai teikia malonuma, ir jeigu galiu sau leist
nusipirkt peili su kuriuo man patogiau tai kodel man jo nepirkt? Zuvies file
irgi galima su bet kuriuo peiliu padaryt, bet kazkodel zvejyboj kai darau
tai uzsipisimas, o namie su normaliu peiliu vienas malonumas.

"Ignas"  parašė naujienų news:nr8bco$fgd$1@trimpas.omnitel.net...

jei tu virtuves sefas - visiskai pritariu. bet namie slapiankos
atsipjaut, duonos atsiriekt, pomidora pasipjaustyt ar mesgali guliasui
pasismulkint tikrai nereiktu spangt apie balansus, svorius ir kitus
fengsui...