Tema: Re: Peiliai
Autorius: Kesha
Data: 2016-09-14 14:54:11
Tai ir esmė japoniškų peilių jų aštrume, o perbraukus per keraminius
ratukus, jie tampa ne aštriais peiliais, o mikropjūkliukais ir tai
pjovimo prasme diena-naktis.
Nu bet kiekvienas daro taip, kaip jam patogu...
;)
O dėl pigių-brangių peilių skirtumo, tai esmė dažniausiai pliene
(neskaitant ergonomikos), ir tie prekybcentriniai po pora eur peiliai
net normaliai nesigalanda, t.y. neįmanoma suformuoti normalių ašmenų, o
jei ir pavyksta, tai jos "nesilaiko", va jiems gal ir gerai ratukai :)