Tema: Re: Peiliai
Autorius: Kesha
Data: 2016-09-26 08:40:53
Keraminiai gan specifiniai, dabar daug kinietiškų štampokių, tai jos
irgi kaip ir nieko, tik labai greit sutrupa...
Kadangi jų ašmenys truputį bukesni (kad mažiau trupėtų), tai pjauna
truputį kitaip :) ir su jais reikia atsargiai, nes galima ir lėkštę
kartu su steiku perpjauti įsismaginus :)
Kaip universalus peilis, keraminis visiškai netinkamas, bet va mėsai
(be kaulų), daržovėms pats tas.
Sūriui netinka, nes pas daugelį įprotis pjaunant prieš pabaiga su
ašmenimis "nulaužti" riekę, o kadangi jie nerealiai kieti, tai ir
atitinkamai trapūs...
Be to pagaląsti taip lengvai nepavyks namie :)