Tema: Re: Peiliai
Autorius: rrr321
Data: 2016-09-09 09:33:20
Prieš porą metų nusipirkau kinietišką galąstuvą iš ebeyjaus, pvz:
http://www.ebay.co.uk/itm/Professional-Kitchen-Knife-Sharpener-Sharpening-System-Fixed-Angle-4-Stones-UK-/261807511383

Tai šiaip visai gerai galanda. Net tas testas gaunasi, kai popieriaus lapą
laiko rankoj ir peilis gražiai nupjauna lapo kampą be jokių glamžymų ar
plėšimų.