Tema: Re: Peiliai
Autorius: karolis
Data: 2016-09-07 16:18:16
IMHO
zwilingu kaina uzlenkta kokis 2x, bet jei buna 50proc nuolaida tai gal ir
verta :)

"Kesha"  parašė naujienų news:nqorh2$gb0$1@trimpas.omnitel.net...

> Pagal patarimus prieš kelis metus nusipirkau porą fiskars edge, na visai
> smagiai jie man tarnavo, nors metalas ne pats kiečiausias - galąsti
> reikdavo gana dažnai. Paskutiniu metu visai galandimo "nelaiko" - tenka
> brūkštelti per galąstuvą kaskart prieš naudojant. Galvoju reiktų į kažką
> gal labiau sofistikuoto pakeisti - tik į ką žiūrėti? Porą rusų vlogerių
> reklamuoja samura, atrodo visai padorus širpotrebnas daiktas, net yra
> serija iš damasko plieno, bet pas mus jų nėra. Ką įsigyti ne už kosmosą
> bet ilgesniam nei 2-3 metų laikui? Reiktų 2-3 peilių, daugiau nenaudoju.

O dėl naujų peilių, tai nueik į zwilingerio parduotuvę (jei Vilniui tai
senamiestyje tarp pilies ir didžiosios gatvės), ten būna neblogų
akcinių kainų, tipo perki pora peilių (vienas geras, kitas šiaip sau,
bet kaina gera).