Tema: Re: Peiliai
Autorius: Gipsas
Data: 2016-09-12 09:03:03
jo, ir japoniska...gal ekspertas ir pasakytu, kad blogai darau, bet turiu as
ji ar ne sesti metai...pjauna jis ir nesiskundziu. O kad jau prakalbom -
ratukai ratukams nelygu..yra metaliniai ratukai (tai viena istorija), bet
jei kalbeti apie keraminius?
Na, del Gude gal ir sutinku...bet tai buvo mano pirmas rimtesnis shefo
peilis (iki tol naudojau kokius tai kinietiskus shyrpotriebus)...tai gal del
to ir atrodo jis man labai rimtas..:)

"Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message
> Japonišką (kur HRC virš 61) per ratukus ir pagalandi??? aš irgi tada
> susinervinčiau :)
> Jiems net plieniniai strypai ašmenų taisymui netinka, nes jie juos drožia,
> o ne atvirkščiai...
> o dėl "nuo viktorinox" užskaitau, o va "iki Gude", tai pereboras, jokie
> jie ne iki...

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.