Tema: Re: o ką darot su baklažanais?
Autorius: F20.0
Data: 2012-09-09 22:16:35
Man labai skanu traškūs baklažanai su saldžiarūgščiu padažu, kaip būdavo
Kauno Gan Bei.
Baklažanai supjaustomi kąsnio dydžio gabaliukais,  pamirkomi plaktuose
baltymuose ir krakmole ir iškepami, nuvarvinami riebalai. Ir valgoma su
padažu (čia jau gal kas kokį receptą išduos, nes namuose man nesigavo toks
kokio norėčiau)

"ALORA"  parašė naujienų news:k2bvj5$p8s$1@trimpas.omnitel.net...

nu čia juokingai pasakei ;) Aš gi ne ūkinykė ir baklažanai mano pirktiniai.
ta prasme, būtų, jeigu aš jų nusipirkčiau.
bet pasiskaičius pasiūlymus atrodo, kad aš jų nepirksiu.

Baklažanas - toks savotiškas daigtas, jis turi kažką tokio, bet kad ir ką iš
jo daryčiau, kažkokio skonio sprogimo
išgauti nepavyko. Apskritai, jį būtina termiškai apdoroti, ar galima
griaužti žalią? ta prasme, violetinį... Šildomas
jis sutyžta :(