Tema: Re: o ką darot su baklažanais?
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2012-09-07 19:46:54
:)
skonio sprogimo isgaut nepavyko sakai :)
Saslykus kepi kada ant zariju is normaliu malku, ar ant "valdisku" angliu ?
Jei malkomis, tai kol dega - baklazana be jokiu vijebonu ant iesmo ir ant
UGNIES
kepi kol paangleja isore. Praverus - valgomas vidus. Bent jau man -
ypatingai skanu.

Jei daug baklazanu, tai dar reikia ir paprikos. Sukept ant ugnies (paprikas
silpniau).
pomidorai, svogunas, kalendros lapeliai, petrazoles, cesnakas.
Viska susmulkint peiliu, sumaisyt. Afygienna su kepsniukais,
desrelem, prie saslyko.