Tema: Re: o ką darot su baklažanais?
Autorius: Night
Data: 2012-09-07 09:48:34
Riekiu storis, manau, pagal skoni. As pjausciau kokiu 5mm storio, kepiau
orkaiteje, ant groteliu - 12-15 minuciu, na matosi, kai jau pavirsius
pradeda svliti. Pries tai palaikiau su druska, cesnaku, ciobreliu ir aliejum
apterliotus koki pusvalandi (sako, kaip kartumas ar kazkas is ju iseina).
Beje, kad nelabai skanu - cia mano subjektyvi nuomone, kiti valgytojai
cepsejo ir gyre.