Tema: Re: o ką darot su baklažanais?
Autorius: ALORA
Data: 2012-09-07 11:00:57
man tai jų skonis neblogas, nors jis labai lengvas ir visuose prieskoniuose bei marinatuose visai prapuola. Man atrodo,
kad jie naudojami daugiau masei, o ne skoniui. Man asmeniškai nepatinka jų konsistencija, kad jie taip greitai sutyžta.
Kai darau kokį ratatuji, baklažanus dedu pačius paskutinius, kad tik būtų šilti