Tema: Re: Vodka
Autorius: liaulius
Data: 2010-03-26 13:07:39
Nu tai jie gi netinka. Reikia is maiso bulvinio :) Kazkda buvau parsivezes
is Novosibirsko - dangus ir zeme
Na as labai ilgai neislaikiau ir nematavau tiesa sakant. uzpyliau kokio 58
stiprumo. Kai po kokiu 3 menesiu ragavom buvo tikrai svelnesnis. Nu sakyciau
tarp 50 ir 55. Bet cia subjektyvus mano pojutis :)
Pyliau i 1 ltr stiklini buteli, drozliu buvo gal koks 5 cm
Senukas,  pas kuri i pirti keliaujam uzpila spiritu didesni kieki ir i
medine backute tas drozles, tai tas atominis daiktas buna apie 80 laipsniu
po kokiu puses metu. Labai skanus, bet stiprokas velnias, turbut reiketu
zymiai ilgiau laikyt.
Ai eksperimentavau is su raudoneliu, dabesylo saknim (nezinau ar tikrai toks
pavadinimas rusai sako devesylo nu tipo devynios jegos :) nu su meduciu ir
pipiriuku aisku, riesuteliais, kedro riesutais, jonazole
Na tai su jonazole gaunasi idomus skonis ir spalva super
Vien pipiriukas gerai ir geras kedro riesutas ne is maximos
Nu o geriausia tai tas azuoliukas arba grynas produktas, atsaldytas prie
padroztu saldytu lasinuku, kokiu raugintu kopustu su kajeno pipiriuku ir
cesnakeliu beigi rugine duona. Ai, seile nutiso :)