Tema: Re: Vodka
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-03-23 14:57:03
O man kaimynas dave uzragaut labai paprasto iki begalybes gerimo.
Samodelnas (suprask kolukietiskas) viskis.
Paima zmogus samagono ir is vaistines nusiperka azuolo ziemse smilkintos.
Uzpila, kazkiek palaukia, kol spalva sodroka darosi, nupila, perkosia ir ant
stalo. Man patiko, tai kad ir kvapas teviskes ir siokio tokio svelnumo
atsiranda. Kazka minejo jei visa tai palaikyti (iskenteti) kiek imanoma
ilgiau, stengiantis palaikyti vienoda temperatura, gaunasi tik geriau.
Siaip as pipiru uzpiltine daraus. Medus + cili pipiriukai. Turiu pasakyt,
galima naudot ir prastesne degtine. Mazdaug po 4-5 dienu degtines kvapo ir
skonio nebelieka.