Tema: Re: Vodka
Autorius: Sail
Data: 2010-03-23 13:55:37
As zeliona marka pries tris metus atradau. Buvau kontoros baliuj , atnese
padavejas snapso. Ikaliau - blin, kaip basi angeliukai per sirdi nubego.
Pagriebiau padvaveja - "cio za vodka?". O jis man zeliona marka parode.

Tada ja prekiavo Lietuvoj tik norfa. Grizes nupirkau deze, ir po truputi
vartojau. Dar manau pora buteliu yra like. Nu visai puiki buvo, bent jau
tada.

Tiesa, kazkada be uzkandos per valanda susipyliau vakaro norma, ir naujesnes
partijos. Vos galu neatidaviau, bet cia jau itariu pats kaltas...