Tema: Re: Vodka
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-24 11:00:29
tavo logika kazkaip atvirksciai dirba. As turejau momeny, kad, mano nuomone,
viskis >100Lt jau nebegali buti blogas. Ten ir islaikymas ir filtracija
atitinkami. Kalbames apie daugiau masinius gerimus, o ne vienetinius kas ka
geria. Jameson'a gerei ir tu ir as ir kinieciai ir kiti tautieciai, o vat
Glenlivet jau ne visi ir tu butum greiciausiai negeres, jei nebutu kazkas
pavaisine. Nes jau kaina tokio gerimo daug ka pasako - negali jis but
blogas, negali.