Tema: Re: Vodka
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-25 12:01:13
tai vat chia ir yra plonybes su toms savokom. wiki sako, kai kai kur binge drinkingas apskrytai yra nauja mada, kai susirenki ir per labai trumpa laika specialiai susipili daug alkoholio. Tas past su zapojum, ash sau tai buvau ivardines neishsiblaivyma kokia savaite. Kai pvz atvazhiuoji prie ezhero su palatkem savaitei atsivezhi makaronu, kortas ir belekiek shnapso.. ir po savaites atsichiuchini:) - Ale tokio sporto matyt nebepakelchiau;)