Tema: Re: Vodka
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-23 22:04:57
Nu mlia jau kokius du metus geriu praktiskai tik viski, tai normaliai is
ryto visada kaip naujas, cia praeita sestadieni netycia pamaisem vodkes
Auksine, kazkokia ukrainietiska ir dar kazkokia tai, ten palei 0,7 ant
personos, tai treciadieni i pavakare jau nustojo galva skaudet,
ajnanakum ta degtine :)
nuo jamesono 0,7 taip niekada nera buve, atsakau...... )

--
MaRiUs

Kaunas