Tema: Re: Vodka
Autorius: Pjero
Data: 2010-03-23 06:54:54
Maxima
radau pora minčių apie tai
citatos:

Zelionaja mark'a siai dienai tai tik skiestas spiritas su vandeniu ir daugiau nieko. Su DRAUGU net kelis kart bandem - isgeriam po stikla ir abu kaip susitare - skiestas spiritas... Gimtadieni buvau vienam - ten vien Zelionaja mark'a, o as atsinesiau simtmecio, pasakiau xebrytei, hulish jus ta pilstuka geriat tai mane isjuoke :) Kaip pradejom gert ir lygint besijuokianciu jau nebuvo. As tik vieno nesupratau - taip iseitu, kad zmones gali net priprast prie skiesto spirito, juk ten jokio snapsso skonio. Fu bliam, kad as daugiau pirkciau ta Zelionaja Marka. Va nusipirkau Moskovskaja, Stolichnaja - priekaistu as joms jokiu tikrai neturiu, geras snapsas, bet, bet kad geresnis nei lietuviskas - tikrai nepasirasyciau.

Šūdas ta Zelionaja Marka  pradžioje ruskiai ją gerą gamindavo, o į dabartines partijas pila pilstuką.