Tema: Re: Vodka
Autorius: Sail
Data: 2010-03-25 13:33:10
Del mados tai taip. Italai nesenai verksleno per tv, kad jaunimo kultura
pasikeite. Anksciau gerdavo vyna prie maisto (buvo maisto kulturos dalis), o
dabar tiesiog susirenka didele chebra ir prisismeigia iki baltu arkliu.
Bet tai ne zapojus. Juk prie ezero gerdavai del to, kad to ten ir
vaziuodavai, ir galejai sustot. O va zapojus tai jau medicina gryna, ten jau
zmogus i gyvuli pavirtes.