Tema: Re: Vodka
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-23 14:04:27
siaip tai yra vyjebonas gert degtine is mazu stikliuku. Vis delto, ka rusai
moka tai moka - gamint ir svarbiausia GERT degtine. O kaip jie ja geria tai
mes gerai zinom, ar nea? Pora popilniu stikliniu ir poshiol ;) Viena kart ir
mes taip pabandem, nereikia jokiu tauskalu smarshakalu, kilnojimo sveikas
ant sveikatos, ru man nepilk tiek daug ar mazai, smaukst po pora tokiu ir
kuo toliau, tuo labiau liezuviai atsirisidedavo ir kas idomiausia daugiau ir
gert nesinorejo, taip gera buvo ;)