Tema: Re: Vodka
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-24 10:26:38
Nu tai cia jau nuo retumo priklauso :)))
NEsakau kad kas du metai ar per olimpiniu atidaryma, ar tai vasario 29ta
tik :)

Bet kadangi darbas su sijes su auto vairavimu tai kazkaip tai kas diena
gert ne fengshui... :) tai vat ir kaupiu.... po to isgeriu tiek pat kaip
kas diena po 50 ml, kad nuo tautos vidurkio neatsilikt :)

--
MaRiUs
Kaunas