Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: Resolut
Data: 2009-11-26 12:07:42
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:heh4v9$8tg$1@trimpas.omnitel.net...
> Labai nesizavek tais rukintojais is Siesiku gatves. Nors jie ir
> dievagojasi, kad ruko su vaismedzio malkom, bet man kazko labia panasu,
> kad uzerdolina karscio ir isvirina dumuose gaminnius.Nes kaip kitaip
> suprast, kai normalus kumpis su kaulu issiruko per 2-3 dienas? Ir siaip
> nesijaucia dumo skonis po ju rukymo.

Verzdavau as ten seniau, bet uzkniso. Neskaniai ten pas ji gaunasi. Tokia
kaip smala aplimpa gaminiai. KAzkaip per stipriai jis ten ruko.
Uzkirtus ten rukytu desru pusdieni dumais atsirugsti. 2-3 dienos ir man
labai itartinai atrodo.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4637 (20091125) __________

http://www.eset.com