Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: Vegys
Data: 2009-11-24 10:27:47
news:heg4r0$n57$1@trimpas.omnitel.net...
> Didziausia problema - produkcijos laikymas- nera nuolat vesios ir sausos
> patalpos.

Kokios temperatūros reik ? Nešildoma palėpė su ventiliacijos angom įtariu
žiemą per šalta ar ne ?

> Del dziuvimo gerai, taciau riebalas per menesiuka igauna liausiskai
> vadinama "surudijusio lasinio" skoni.

Bet tai mėnesiuką ir kambarį (šaldytuve?) prabūtų ar ne ? Aš nesiruošiu
daryt jų metams laiko. Galvoju bent jau pradžioj keletą dešrų.

> O tada i rukykla. Kuria valdyt taip pat menas.

Tikiu. Pats tuo neužsiimčiau. Neturiu rūkyklos + ir žinių nėr. Gal netyčiom
žinai kas neblogai rūkina ?

VE