Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: bzik
Data: 2009-11-24 10:44:06
vedinama palepe is esmes yra gerai. Salta ne problema. Blogiau vasara :) Seni siaudiniai ar skiedru stogai tiek karscio neduodavo.

Normalus rukytas gaminys turi intensyvu dumo kvapa. Esam nedideli naminio lasinio gabala pasikabine nenaudojamoj patalpoj, tai antra menesi uzejus kvapo smugi gaunu :) Nezinau kas bus, kai nukabinsim. Kazkuri laika turbut reiks pralaukt kol kvapai is sienu iseis. Tad normalus kambarys atkrinta. Be to jame per silta. Saldytuve del kvapo ne ka geriau. Be to jame dregnoka, pasaliniai kvapai. Jei uzdarinesi i dezutes - garantuotai sugadinsi. Dregme is desros eina, jei nesivedina- pelyja.

Nesidomejau kas tokias paslaugas teikia.