Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-25 12:26:45
Man siule Pasvalio raj, imti po 5 lt is draugo giminiu. Neemiau, nes per
toli vaziuot + kai ten nuvaziuoji, tai niekada be isgertuviu nepasibaigia. O
geria jie ten snapsa uzsigerdami stipriu alumi, tai kartais ir 2 dienu
neuztenka. Finale kai paskaiciuoji kiek gavosi savikaina, tai ziuri, kad ir
visi 10 lt/kg iseina :)