Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: Vegys
Data: 2009-11-24 13:43:45
Iš Dzūkijos, ale dabar gyvenu Bezdonių seniūnijoje ;)

Povilai, o kartais tikslesnių kontaktų nežinai ?

Kitas klausimas - supermamose :) radau, kad rūkina kažkur Šeškinėje ("vienas
Šeškinės kampas (ten kur Siesikų, Anykščių gatvės) vos ne kas antra troba
turėjo rūkyklas"). Gal kas nors tikslesnį adresą žinot ?

VE

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
is dzukijos jis :)