Tema: Raugershkis
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-11-26 15:00:50
Ishkeliu ish "nauja duona ukininku turguje Kaune" temos, gal dar kam ydomu
bus

Ash turiu kelis variantus - vienas ish skonio studijos (rudasis), kitas ish
piterio aziatu (raudonasis).
http://pozherukas.livejournal.com/11803.html
Shiaip ir tas ir tas turi pakankamai rugshtumo. Turiu ir juodojo - irgi ish
aziatu turgaus, tas turi ne tik rugshtumo bet ir kartumo ar aitrumo kaip
chia geriau pavadinti. Tiesa, tu lietuvishku sukulturintu raugershkiu nesu
bandes, tik zhinau, kad reikia butinai seklas ishimti, o ar jie plovui
tinkami - irgi nezhinau. Kai vasara dariau 60ltr. puode plova, tai
pagailejau raugershkio - dejau tiesiog citrina, lygiai taip pat gerai gavosi
:). Kieme turiu pasisodines raugershky, bet uogu kol kas neduoda, gal
kitamet bus?