Tema: Re: Desru rukinimas
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-24 19:26:02
Labai nesizavek tais rukintojais is Siesiku gatves. Nors jie ir dievagojasi,
kad ruko su vaismedzio malkom, bet man kazko labia panasu, kad uzerdolina
karscio ir isvirina dumuose gaminnius.Nes kaip kitaip suprast, kai normalus
kumpis su kaulu issiruko per 2-3 dienas? Ir siaip nesijaucia dumo skonis po
ju rukymo.