Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-07 14:42:38
Greitu metu nusimato nelabai malonus gimines susitikimas, tai bus ten ir tas
veikejas. Reiks pakamantinet kaip cia taip dasigyveno, kad pradejo tiekti i
parduotuves si gamini, o anksciau dievagojosi, kad tik sventems kepa. Siaip
tai jis ir Utenos duona valdo, tai gal ir Utenos duona yra verta demesio?